Vanaf nu: Trendsetters on tour... - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van Wouter Schepers - WaarBenJij.nu Vanaf nu: Trendsetters on tour... - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van Wouter Schepers - WaarBenJij.nu

Vanaf nu: Trendsetters on tour...

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

11 Juli 2008 | Swaziland, Mbabane

TjepTjep Amigoz,

Het is zover, morgenvroeg verlaten we na 13 weken van stage het pittoreske plaatsje ‘Pietermaritzburg’. We vertrekken in noordelijke richting om allereerst eens te gaan kijken hoe het in de provincie Gauteng is. Vandaag hebben we daarom onze VW Golf Chico 1.4l ingeruild voor de comfortabele en splinternieuwe Ford Focus 1.6l zodat we zeker weten dat we overkomen.
Vergeten zullen ze ons hier niet snel. Voor de gein hadden we laatst een string van the Sharks (locale rugby-club) gekocht, en aan onze achteruitkijkspiegel gehangen. Dit hadden ze hier nog nooit gezien, en vooral alle pigmentbroeders kunnen het erg waarderen. Volgens mij als we hier over 2 jaar voor het WK terugkomen rijdt iedereen ermee.. ;)

Het complete programma wat vakantie betreft staat hieronder, dan weten jullie iig waar ik de komende tijd uithang... Heb nu ook een paar filmpjes online gezet, die je zeker even moet langskijken.

Vakantieplanning:

15 Vrijdag 25-jul Rosedene, Kaapstad
16 Zaterdag 26-jul Rosedene, Kaapstad
17 Zondag 27-jul Rosedene, Kaapstad
18 Maandag 28-jul En plane, terugreis Cape Town - London om 20.15

Dingen die we, waar mogelijk, zekers gaan doen....

Skydive in Pretoria, Pilanesberg park + Sun city casino, Jo'burg city (fiets)-tour Soweto, Gold mine visit in Gold Reef City, Blyde River Canyon, Safari Kruger Park, Wandeling in Kruger Park, Swaziland quads huren, Mozambique Maputo strand, Wijnstreek Stellenbosch, Whalewatching Hermanus, Champan's Peak drive, Cape of good Hope, Shark-Cage-diving en natuurlijk onze BMW Z3 vol uitproberen in Cape Town…

• 24 Juli 2008 - 18:29

Niek Vuspool:

hier Dieks.. ie vermaakt oe wa zo te zien daar!! Als je der weer bent gaan we weer een keer een potje squashen haha. Henig an tot over paar dagen jooww.

gr niek