Adios Zuid-Afrika... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Wouter Schepers - WaarBenJij.nu Adios Zuid-Afrika... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Wouter Schepers - WaarBenJij.nu

Adios Zuid-Afrika...

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

27 Juli 2008 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Aloha,

Nog 1 nachtje en dan gaat kieftdieks Zuid-Afrika weer verlaten. Heb de afgelopen 2 weken tijdens de rondreis zoveel dingen meegemaakt dat ik geen tijd heb gehad om een verhaal te typen. Om jullie een idee te geven van de afgelopen tijd heb ik daarom maar een foto-impressie gemaakt met enkele zeer geniale vakantiekiekjes en 2 filmpjes (geluid aan).

Dit is dan ook bij deze mijn laatste bericht op deze site. Iedereen hardstikke bedankt voor alle reacties die ik de afgelopen stageperiode heb gekregen, en tot binnenkort als ik weer voet op hollandse bodem heb gezet.

CHEERS!

Wouter

• 31 Juli 2008 - 15:15

Joep:

Ziet er uit als een geslaagde zakenman in die cabrio aan de kust, netjes geregeld! Heb je er al met al toch een supermooie stage en vakantie van gemaakt, zoiets moet ik ook maar eens gaan proberen te doen voor mijn stage. De nieuwe inwoner van 17c-4 heet trouwens ook Wouter, aardig toevallig.

Tot binnenkort, kom nog maar es een keer langs in Wageningen!