FOTO's DABEI!! - Reisverslag uit Pietermaritzburg, Zuid-Afrika van Wouter Schepers - WaarBenJij.nu FOTO's DABEI!! - Reisverslag uit Pietermaritzburg, Zuid-Afrika van Wouter Schepers - WaarBenJij.nu

FOTO's DABEI!!

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

06 Mei 2008 | Zuid-Afrika, Pietermaritzburg

Hallo hallo,

Even een kort bericht hier vanuit de laundry waar we zojuist bijna 15 kilo aan was naar toe hebben gebracht.. Ik heb de foto's van de vorige keer upgeload en heb bij dit bericht ook nog een klein aantal pittoreske plaatjes gezet die ik jullie niet wil onthouden.

Verder hebben wij gister te horen gekregen dat we vanaf volgende week maandag op locatie aan et werk gaan in Port Shepstone, (soort van salou van ZA zegt men hehe, ook goed om te surfen). Daarom beginnen we vandaag maar met onze afscheidstournee hier in Pietermaritzburg, om zo alle culinaire eetgelegenheden en clubs nog een keer langs te gaan. Te beginnen vanavond, gamblen in et Golden Horse Casino, hopelijk nog een aantal rands binnen halen dus...

De foto's en verslag van afgelopen weekend volgen nog. We zijn namelijk in St. Lucia geweest, en erg veel gezien, waaronder hippo's, crocs en de african fish eagle...;) Maar natuurlijk ook veel veel strand en indische oceaan en weinig zon... Een foto geef ik vast vrij, daar moeten jullie et zo lang mee doen:p..

Dus mensen BE AWARE of Crocs en Hippo's en hou je taai...

heanig an, wouter

• 11 Mei 2008 - 11:49

Willem En Marita:

Hallo Wouter van Kieftdieks alles kits?
    Zo te zien wel.....
    Wij zijn een beetje jaloers nu wij al die mooie foto's zien.
    Dit land staat ook bij ons op het verlanglijstje.
    Aan die koelkast te zien komen jullie niks te kort. (wij ook niet deze dagen)
    Wat een prachtige natuur daar.
    Geniet ervan!
    Gaaaaroetn Wilm van Steendiek en Hessels Merie

• 15 Mei 2008 - 08:28

Peter:

Joow Wouter!

Bevalt alles daar goed in Zuid Afrika? Hier in Nederland is t nog wel mooi weer, dus de dennen wouden afgelopen zaterdag iets te goed branden! (maar dat verhaal hej vast en ckers wel gehoord). Voor beelden ervan kun je kijken op rtvoost.nl dan uitzending gemist en dan het nieuws van 10 mei! Verder is er bij ons weinig te beleven, de standaardfeesten komen erweer aan die er elk jaar zijn! Alleen vanavond nog tegen Heracles een oefenwedstrijdje spelen, ffkes kijken hoe dik we de boot ingaan. Nog veel succes daar en ton vant zomer!

Groeten Peter Beukerink